Aj vy si myslíte, že žiadny šport sa nezaobíde bez fanúšikov? Potom patríte medzi 79 % Slovákov!

Podľa výskumu* značky Snickers z minulého februára považuje 79 % Slovákov rolu fanúšikov za kľúčovú pre úspech daného športového odvetvia aj konkrétneho tímu. Dokazujú aj, že svoju rolu berú naozaj vážne. Celých 68 % športové dianie aspoň nejakým spôsobom sleduje, 39 % sa za fanúšikov priamo považuje. Do fanúšikovania navyše Slováci vkladajú emócie, čo pripúšťa viac ako 33 % opýtaných priaznivcov športu. Za hlavný benefit fanúšikovania, okrem možnosti vyjadriť podporu svojmu tímu, považujú celkový záujem o ten konkrétny šport. Vnímajú ho aj ako spôsob ako sa baviť a stretávať s priateľmi. Športové fanúšikovanie je pre mnohých Slovákov jednoducho príjemnou povinnosťou, koníčkom aj vášňou zároveň.

Fanúšikovanie je teda pre Slovákov okrem športovej roviny aj spoločenská udalosť, s ktorou súvisí správna spoločnosť a dobrá nálada. Väčšina opýtaných potvrdzuje, že jedna z vecí negatívne ovplyvňujúcich ich naladenie a chuť „fandiť“, je hlad. Vďaka nemu nie sú vo svojej koži – menej sa sústredia na hru (86 %) a nefanúšikujú tak intenzívne (74 %). Okrem rôznych slaných pochúťok sa takmer polovica Slovákov pri fandení posilňuje aj čokoládovými tyčinkami, napríklad Snickers.

Aj vy si myslíte, Galéria fotiek (4)

Práve Snickers je ideálnym riešením, ako sa dostať naspäť do svojej kože, a poriadne tak podporiť svoj tím. Názorne to ukazuje ďalšie pokračovanie dlhodobej kampane značky „Keď si hladný, nie si to ty“.

Aj vy si myslíte, Galéria fotiek (4)

Nepriaznivý vplyv hladu potvrdzuje napríklad aj Richard Lintner, veľký hokejista a zároveň populárny hokejový expert počas športových prenosov. „Hokej sa tiahne celým mojim životom.

Aj vy si myslíte, Galéria fotiek (4)
Či už počas mojej hráčskej kariéry, alebo spoza komentátorského pultu. Keď sledujem hokej často sa do zápasu vžijem a stávam sa fanúšikom. Vtedy je dôležité, aby som sa cítil dobre a vo svojej koži. O to viac ak zápas komentujem. Je pre mňa dôležité, aby som zvládal rôzne situácie podľa svojich očakávaní a tiež očakávaní publika. Pocit hladu pri komentovaní komentátorovi neprospieva, občas vznikne vtipná hláška, ale občas to pre diváka nie je jednoducho ono. Preto sa snažím mať vždy po ruke niečo rýchle na občerstvenie.“

Lahodná kombinácia arašidov, karamelu a nugátu zaliata v čokoládovej tyčinke Snickers správne naladí každého hladoša. Navyše je vďaka praktickému obalu a veľkosti okamžite po ruke a výborne sa je na štadióne aj doma na gauči. 

Slováci sú nepochybne národ športových fanúšikov a zajímajú sa o šport takmer bez rozdielu veku a pohlavia. Okrem toho, že viac ako 70 % respondentov šport sleduje v tlači alebo televízii, mnoho Slovákov sa pravidelne schádza v kluboch alebo reštauráciách a samozrejme chodia priamo na štadión.

Viac informácií nájdete na www.snickers.sk

Richard Lintner

Zapojením sa do kampane "Keď si hladný, nie si to ty" Richard Lintner podporí  detské autistické centrum Proautis v Trenčíne.

*Výskum spoločnosti STEM/MARK, február 2015

  • Autor: © Zoznam/
  • FOTO: Snickers
  • Zdroj: PR článok
Staršie správy

Videá

 
Staršie správy
Staršie správy
Staršie správy