Ďalšia rana pre Slaviu Praha prišla zvnútra: Aha, čím si manažér vypýtal vyhadzov

Ilustračné foto: Momentka zo súboja Slavie s LitvínovomIlustračné foto: Momentka zo súboja Slavie s Litvínovom Zdroj: hc-slavia.cz

PRAHA - Originálny nápad ho stál lukratívny flek. Poškodil totiž už aj tak ťažko skúšaný imidž slávneho pražského klubu. Hokejová Slavia žne za plánovanú akciu "Prispejte hráčom na prémiu" posmech, informuje portál iDnes.cz.

Šéf klubu Vladimír Pitter preto podľa portálu Mladef fronty vyhodil marketingového manažéra Petra Buršíka, ktorý za nápadom stál. "Považujem to za zlyhanie jednotlivca," uviedol Pitter.

Pôvodná myšlienka bola jasná: fanúšikovia hokejovej Slavie, ktorá je v extralige posledná a bude bojovať o udržanie v súťaži, hráčom pomôžu finančnou motiváciou. Založia špeciálny fond, kam budú prispievať, za čo dostanú klubové darčeky.

Peniaze potom rozdelia hokejistom ako odmenu za záchranu. Lenže vypálilo to ako ďalšia rana pre imidž klubu. Búrili sa hlavne samotní fanúšikovia. Celý projekt preto po dvoch dňoch skončil a 12 prispievateľov dostane svoje peniaze naspäť.

Viac o téme: HC Slavia Praha
  • Autor: © Zoznam/
  • FOTO: hc-slavia.cz
  • Zdroj: kt; Športky

Súvisiace články

Staršie správy

Videá

 
Staršie správy
Staršie správy
Staršie správy